فروش اقساطی 24 ماهه

در نینپومارکت صاحب رویاهایتان باشید

 

پرفروش ترین ها

گوشی بر اساس برند

انواع گوشی های برند Apple

رویاهاتو به واقعیت تبدیل کن

آیفون ۱۳ پرو با صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی و شارژدهی عالی و دوربین کارآمدتر از گذشته، یکی از کامل‌ترین گوشی‌های بازار است.

انواع گوشی های برند samsung

این یک تلفن نیست، این یک کهکشان است

پرچم‌دار تاشدنی جدید سامسونگ با بهبودهایی همچون دریافت گواهی IPX8 و پشتیبانی از قلم از راه رسیده است 
انواع گوشی های برند xiaomi

محصولات با کیفیت اما با قیمت پایین

این گوشی اولین پرچمداری است که از چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ بهره مند شده و در عین حال اولین گوشی با این چیپ محسوب می‌شود 

ios16

iOS 16 به شما امکان می‌دهد صفحه قفل خود را به روش‌های جدید و سرگرم‌کننده شخصی‌سازی کنید. یک عکس را لایه لایه کنید تا آن را برجسته کنید. حلقه های فعالیت خود را ردیابی کنید. و به روز رسانی های زنده از برنامه های مورد علاقه خود را مشاهده کنید.

محصولات اپل واچ

اپل واچ یکی از بی نظیرترین و در واقع منحصر بفردترین محصولات شرکت اپل می باشد که یک گجت پوشیدنی هوشمند و خارق العاده ای است که می تواند بصورت مستقیم به گوشی اپل متصل شود و هر اتفاقی که در گوشی رخ می دهد را در صفحه نمایش کوچک خود نمایش دهد. 

انواع هدفون های بی سیم samsung

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

هدفون های بی سیم سامسونگ در بهترین کیفیت ارائه میشوند 

AirPods
بهترین هارا تجربه کن

نسل سوم ایرپاد نسبت به نسل های قبلی وزن کمتری داشته و زاویه درایو پخش کننده بهبود یافته تا صدایی با کیفیت بیشتر را در اختیار کاربر قرار دهد.

درایوهای پخش کننده قدرتمند این محصول صدایی فراگیر و سه بعدی را ایجاد می کند و همچنین ژیروسکوپ و شتاب سنج های تعبیه شده در گوشی ها این امکان را ایجاد می کند که صدا در شرایط مختلف قرار گیری سر و یا حرکت کاملا مستقیم به درون حفره گوش پخش شود.

سوالات متداول AirPods

ایرپاد یا همان Airpods یک هدفون بی سیم ساخت شرکت اپل است که به کمک بلوتوث به دیوایس شما متصل میشود و میتوانید برای مکالمه تماس، گوش دادن به موسیقی و ضبط با کیفیت بالا از آن استفاده کنید.

ایرپاد ها با یک کیس مغناطیسی عرضه می شوند که در قسمت زیرین کیس یک ورودی لایتنیگ قرار دارد که میتوان برای شارژ هدفون ها استفاده کرد. همچنین کیس دارای یک باتری اختصاصی است که اگر در بیرون از منزل هستید میتوان از آن برای شارژ ایرپاد استفاده کرد.

بله هر هدفون ایرپاد بصورت مجزا به با گوشی اتصال برقرار می کند پس میتوان از آن ها بصورت تکی نیز استفاده کرد.

هنگام تماس در زمانیکه شما از ایرپاد استفاده می کنید با دوبار ضربه زدن به هدفون تماس پاسخ داده می شود البته در ایرپاد پرو از سنسور شتاب سنج استفاده نشده است در این مدل جدید، نوعی سنسور تشخیص فشار وجود دارد که به جای ضربه زدن به قسمت مشخصی از ایرپاد، فشار کمی وارد می‌کنیم.