مک بوک پرو 2020 با تراشه هوشمند و اختصاصی اپل سیلیکون توانسته قدرتی بی‌نظیر را به شکلی بهینه و بدون مصرف زیاد انرژی و تولید حرارت آماده اجرای کارهای روزمره کاربران کند. این محصول در تست‌های بنچ مارک، قدرت پردازشی و موارد دیگر در شرایطی بهینه‌تر نسبت به مدل‌های مشابه خود که با تراشه اینتل تولیدشده‌اند قرار دارند.

  mac Book Air از لپ تاپ های شرکت اپل است که در سال ۲۰۰۶ توسط شرکت اپل معرفی شد و اولین مدل لپ تاب بعد از سری لپ تاپ‌های iBook G4 محسوب می‌شد . در سال 2008 طراحی دوم این لپ تاپ با پوشش المینیومی ارائه گردید.شرکت اپل در تولید این محصول ان ها را فوق العاده باریک تولید کرده است. به تازگی شاهد طرح های جدیدی از لپتاپ در بازار هستیم .

 

کامپیوتر همه کاره اپل iMac-CTO-A 2019 یک کامپیوتر حرفه‌ای که قطعات داخل کیس آن به صورت فشرده در پشت نمایشگر قرار دارد و البته مانیتور آن کاملا لمسی است، به همین دلیل اندازه All in one بسیار کوچک تر از کامپیوتر است .

قطعا لپ تاپ لنوو یکی از گزینه‌‌های مناسب درهنگام خرید لپ تاپ است. برند لنوو جزو برترین برندهای تولیدکننده‌ی لپ تاپ در جهان است و با تنوع بسیار بالای محصولاتش می‌تواند نیاز هر کاربری را برآورده سازد. پس می‌توان گفت که با انتخاب لپ تاپ‌های این برند ضررنمی‌کنید.

 ایسوس در زمینه‌ی تولید لپ تاپ واقعا قدرتمند عمل می‌کند. قیمت مناسبی دارد و عملکرد قابل‌قبولی ارائه می‌کند. خلاقیتی که در طراحی لپ تاپ ایسوس وجود دارد واقعا ستودنی است. از طرفی این شرکت طیف وسیعی از مدل‌‌های گوناگون لپ تاپ تولید می‌کند که برای هر شخص و هر کاربردی مناسب است.