ابزارآلات, وبلاگ

تجهیزات باغبانی در باغ ویلا ها

امروزه حتی نگهداری یک باغچه کوچک در حیاط منزل مسکونی هم پیش نیازهایی دارد. بخشی از این پیش نیاز ها مربوط به حوزه تجهیزات مورد نیاز است. تلاش در راستای کاشت و نگهداری ازیک باغچه هرچند کوچک، بدون داشتن ابزارمناسب، منجربه شکست خواهدبود.

تولید و تامین یک محصول با کیفیت از ابتدایی ترین وظایف حاضرین در این صنعت است. چرا که ابزارهاوتجهیزات باغبانی به صورت مداوم درمعرض رطوبت، خاک، سنگ و چوب هستند. بنابراین باید نوع متریال لوازم باغبانی به تناسب جنسشان کاملا در مقابل رطوبت، خاک، سنگ، ضربه و تدوام استفاده مقاوم باشند.مثلا اگریک بیلچه که یک ابزار بسیارابتدایی است رادرنظربگیرید،حتما باید ازورق فولادی باضخامت 3 میلیمتر تهیه شده باشد. نوع رنگ شدگی باید سند بلاست با رنک اپوکسی کوره ای باشد. دسته حتما متناسب با کف دست باشد. و در نهایت تیغه به قدر کافی تیز باشد.

هر چقدر ابزار و لوازم باغبانی پیچیده تر می شود، حتما باید بهره گیری از تکنولوژی و مواد اولیه هم به همان نسبت بهتر و دقیق تر باشد.

مقایسه یک بیلچه با یک سم پاش شارژی می تواند به تفهیم این موضوع کمک کند. سمپاش های شارژی درانواع مختلف باظرفیت های مختلف تولید وبه بازار ارائه میشود. حتی می توانیم بر اساس قابل حمل بودن بر دوش یا ثابت بودن در نقطه ای از باغ آن ها را دسته بندی کنیم. در یک سم پاش شارژی قدرت موتوری که نیروی خود را از باتری های قابل شارژ، تامین می کنند بسیار مهم است.

بعد ازآن جنس باتری ها و تداوم عمر کارامد و مدت زمان حفظ شارژ بسیار مهم است. نوع شیلنگ و لانس، میزان پرتاب جت سیال، دارا بودن توری در لوله مکش، جنس پلاستیک بدنه نیز ازدیگرنکات قابل توجه است.
فروشگاه آبیاری کالا پکیچ نسبتاوسیعی از تجهیزات باغبانی در باغ ویلا ها راتامین میکند. لازم با ذکر است که شرایط مندرج دراین مقاله باقیمتی باورناپذیر و باسیستم پردازش، بسته بندی وارسال عالی دراختیارمشتریا میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *