وبلاگ

مقایسه بسترن b30 با b50

خودرو‌های زیادی در بازار ایران وجود دارند؛ از خودرو‌های داخلی گرفته تا خودرو های خارجی. یکی از بهترین شرکت‌هایی که خودرو‌های با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه کرده است، شرکت فاو چین می‌باشد. شرکت فاو یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده خودرو‌های سنگین و باری کشور چین به حساب می‌آید که خودرو‌های سدان خود را تحت برند بسترن وارد بازار جهانی و چین کرده است.

همچنین چندین مدل از خودرو‌های برند بسترن وارد ایران نیز شده‌اند که فروش نسبتا خوبی را تجربه کرده‌اند. دو مدل از محبوب‌ترین مدل‌های این برند، بسترن B30 و بسترن B50 می‌باشد. این دو مدل از خودرو‌های شرکت بسترن علاوه بر کیفیت بالا، دارای ویژگی‌های زیادی هستند. توجه داشته باشید که خرید لوازم یدکی بسترن B50 و B30 کار بسیار راحتی است و شما عزیزان می توانید این قطعات را به راحتی در بازار ایران پیدا کنید.

اما موضوعی که در این جا وجود دارد این است که بسیاری از افراد نمی‌دانند بین این دو مدل خودرو کدام یک را برای خرید انتخاب کنند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید این دو خودرو را با هم مقایسه کرده و یکی از آن‌ها را برای خرید انتخاب نمایید، این مقاله برای شما نگارش شده است؛ پس تا انتها این مقاله همراه ما باشید تا خودروهای بسترن B30 و B50 را به طور کامل با یکدیگر مقایسه کنیم.

همچنین اگر قصد خرید لوازم یدکی بسترن B30 و یا خرید لوازم یدکی بسترن B50 دارید، پیشنهاد می‌کنیم خرید این لوازم را از فروشگاه ما انجام دهید؛ زیرا ما در فروشگاه خود بهترین و باکیفیت‌ترین لوازم یدکی انواع خودرو‌ها داخلی و خارجی را با قیمتی مناسب برای شما عزیزان قرار داده‌ایم.

 

معرفی خودروی بسترن B30

بهتر است قبل از خرید لوازم یدکی بسترن B30 با این خودرو به طور کامل آشنا شوید. خودروی بسترن B30 را می‌توان یکی از خودرو‌های بروز و پر‌فروش بازار خودرو‌های خارجی در ایران دانست. این خودرو برای اولین بار در سال 2016 توسط شرکت خودروسازی فاو بسترن معرفی شد.

این خودرو دارای پیشرانه 1.6 لیتری می‌باشد که عملکرد مناسبی را برای این ماشین به ارمغان می‌آورد. در کنار این موتور، گیربکس ژاپنی آیسین که به صورت اتوماتیک و 6 سرعته طراحی شده است توانسته شتاب مناسبی را برای خودروی بسترن B30 ایجاد کند. شتاب 0 تا 100 این خودروی چینی 12.6 است.

همچنین خودروی بسترن B30 ویژگی‌ها و آپشن‌های فراوانی را برای رفاه سرنشینان خود در نظر گرفته است و همین امر نیز موجب شده تا افراد زیادی به خرید این خودرو علاقه‌مند شوند. در کنار این موضوع، طراحی خودروی بسترن B30 به شکلی ساده و اسپرت است که علاوه بر جذب مشتریان جوان، نظر افراد میانسال را نیز به خود جلب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *